wtorek, 12 października 2010

WIELKA WYPRZ!!!!! ;)

Jeszcze we wrześniu, zainspirowana głównie amerykańskimi YouTubowiczkami, zapowiadałam wyprzedaż kosmetyków na moim blogu. Po zastanowieniu doszłam jednak do wniosku, że zarówno dla mnie jak i dla potencjalnych klientów najbezpieczniej będzie, jeśli kosmetyki przeznaczone na sprzedaż wystawię na allegro.

Rozmiary mojej "kolorowej" kosmetyczki zaczęły mnie w pewnym momencie przerażać. Wymianka w tym wypadku raczej nie rozwiązałaby problemu ;). Postanowiłam sprzedać kilka produktów, których nie używam ze względu na masę innych, podobnych i w przypadku których szkoda mi, aby marnowały się "niekochane" w mojej kosmetyczce. Może któraś z Was znajdzie dla nich przytulne miejsce w swoim kuferku?;) Ceny są, moim zdaniem, dość przystępne :). Oczywiście w żadnym razie nie nakłaniam nikogo do kupna. Trochę autoreklamy jednak musi być, w końcu reklama - dźwignią handlu ;). 

W razie gdyby któraś z Was była zainteresowana zakupem któregoś z produktów zamieszczam poniżej zdjęcia kosmetyków na sprzedaż oraz linki do moich aukcji. Miłego przeglądania :)

Paletka essence z limitowanej edycji "Secrets of the Past"

Róż/rozświetlacz do policzków essence z limitowanej edycji "Crazy About Colour"

Róż/bronzer Artdeco


Pomadka NYX w kolorze 501 Iris

Róż do policzków INGLOT nr 53

Puder sypki Inglot nr 14

Cienie MAC (Sumptuous Olive oraz Soft Brown) + paletka na 4 cienie

Kredka do oczu INGLOT nr 27 

Ceny, dokładne opisy produktów, kolorów i inne istotne informacje znajdziecie w opisach danych aukcji :).

Pozdrawiam Was ciepło z mroźnego Poznania!!!

24 komentarze:

  1. Dziękuję i dodaję do konkursu, inaczej to byłoby niesprawiedliwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Paletka z MAC już sprzedana :)
    Coś czuję, że szybko zakończysz te wszystkie aukcje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to było naprawdę szybkie:D ani się obejrzałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lol, to byłam ja, sęk w tym że te cienie były na mojej wishliście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. @anu no to świetnie! ja zadowolona i Ty zadowolona, to najważniejsze, wysłałam maila z danymi do przelewu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie odebrałam, będę rano robić przelew :) super, że tak wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widze nic dla siebie, ale może przy następnej wyprzedaży coś kupie ;)
    Btw: świetny pomysł, sama się nad nim zastanawiam ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. @Iwetto dziewczyny z USA sprzedają kosmetyki bezpośrednio na swoich blogach, ale myślę, że allegro daje zawsze obu stronom poczucie bezpieczeństwa. zrób wyprzedaż u siebie, może ja coś dla siebie znajdę;P

    OdpowiedzUsuń
  9. za uzywane kosmetyki tyle kasy chcesz brac?! sa niewiele tansze niz nowe w sklepie. Nie uwazasz ze to pazerstwo?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, nie uważam, zużycie jest minimalne. I ośmielę się sprzeciwić, że kosmetyki są niewiele tańsze niż nowe w sklepie. Poza tym nikt nikogo do zakupu nie zmusza, zawsze możesz kupić nieużywane "niewiele" drożej w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  11. dziwnie ludzie podchodza do tego.. chca cos za free?? chore

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysl... szkoda, ze ten mac juz sprzedany... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, muszę się przyjrzeć :D Tym bardziej, że też jestem z Poznania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Poznania jak miło :-) Bardzo fajne produkty, jednak wątpię, żeby można je było odebrać osobiście...?

    OdpowiedzUsuń
  15. @Patsy nie widzę przeciwwskazań:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te rzeczy, pomyślę ^^
    Zapraszam do komentowania u mnie.
    A jak już o zakupach mowa jakbyś szukała żelowego tuszu do kresek to teraz jest promocja w katalogu Oriflame -60% z 44zł na 16,90zł ;)
    Nie jestem konsultantka ani nie mam nic związanego z tą firmą, po prostu wiem, że dziewczyny szukają różnych tanich takich żelowych eyeliner-ów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za info:) Eyelinerów w żelu Ci akurat u mnie dostatek;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jam tez z Poznania:)a jakie rejony zamieszkuje MV:)?

    OdpowiedzUsuń
  19. Martyna, tak publicznie nie będę się ujawniać, jeszcze mnie odwiedzą tłumy fanów;P Pisz na priv;)

    OdpowiedzUsuń
  20. odebrałam dziś przesyłkę :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  21. super, to jeszcze poproszę o komentarz na allegro;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej Mizz, nie wiesz czy w niemieckim Lushu jest promocja 'przynieś 5 czarnych opakowań, a świeżą maskę dostaniesz gratis'? Bo nie wiem czy brac ze sobą pojemniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie pytałam, ale na opakowaniach nie żadnych nalepek, które by o tym informowały.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...