poniedziałek, 2 maja 2011

Prawie na ostatnią chwilę

Blogerki zasypują blogosferę konkursami, a ja za każdym razem czytam, zaznaczam sobie konkursową notkę czerwoną flagą w Outlooku, a potem w feworze codziennych zajęć, zapominam o tym, że miałam wziąć udział. Dobrze, że dziewczyny przypominają o konkursach w swoich postach i na twitterze, bo inaczej szansa na świetne nagrody przeszłaby mi koło nosa.

Już dawno, dawno temu kobieta przed 30 ogłosiła rewelacyjny konkurs z jeszcze lepszymi nagrodami, który wiąże się z serią publikowanych przez nią postów "dopasowane same ze sobą". Postanowiłam wziąć udział i Was też zachęcam, choć czasu już niewiele (konkurs trwa do 8 maja 2011do godz. 24:00). Po dokładne zasady zapraszam Was na bloga eveleo (aby zostać przekierowanym bezpośrednio do posta konkursowego, wystarczy kliknąć odpowiedni baner po prawej stronie ekranu).

A na zachętę nagrody:

1. Książka "Klasyczna setka, czyli co powinna mieć w szafie każda kobieta z klasą" autorstwa Niny Garcia
2. 40% rabat na zakupy w sklepie internetowym HannaStyle
3. Półroczna prenumerata czasopisma Pani lub InStyle (do wyboru)






Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć sobie powodzenia ;P

9 komentarzy:

  1. artystkaa, nie dziękuję, co by nie zapeszać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ;) jestem nowa na blogspocie, dopiero dzis zalozylam bloga. bardzo spodobal mi sie Twoj blog i mam nadzieje, ze zajrzysz rowniez do mnie i mi w czyms pomozesz ;)
    pozdrawiam!

    http://gviazdka91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki Mizz, super notka :) zgłoszenie przyjęte, ale proszę popraw linka na aktualny http://eveleo.blogspot.com/search/label/konkurs%20z%20nagrodami%20%22dopasowane%20same%20ze%20sob%C4%85%22
    Buźka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jest, powodzenia !

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...