wtorek, 4 października 2011

Ostatnie podrygi lata ;)))

Podczas ostatnich zakupów przed urlopem do koszyka wpadł mi lakier do paznokci My Secret w kolorze 144 Vanilla. Nigdy nie miałam żółtego lakieru, więc byłam bardzo ciekawa efektu i muszę powiedzieć, że całkiem przypadł mi do gustu, a że pogoda ostatnio trochę nas rozpieszcza, czemu by więc nie zaserwować sobie wiosennych paznokci :D.


Odcień to pastelowa żółć, przywodzi mi na myśl waniliowy pudding i... Wielkanoc :D. Bardzo fajnie prezentuje się przy opalonych dłoniach, ale sądzę, że i przy bladej karnacji będzie wyglądał dobrze. Lakier kosztuje ok. 6 zł (10 ml) i za tę cenę ma naprawdę przyzwoitą jakość. Konsystencja jest dość rzadka, lakier lubi zalewać skórki, ale trochę wprawy i można go okiełznać. Również pędzelek mógłby być nieco dłuższy. Pierwsza warstwa pozostawia smugi, druga jednak w pełni kryje płytkę paznokcia. Z Seche Vite trwałość jest bez zarzutu. Nie jest to lakier idealny, ale w żadnym razie nie żałuję wydanych pieniędzy i z chęcią przyjrzę się pozostałym odcieniom z tej serii. 

A Wam jak się podoba? :)))

33 komentarze:

  1. Ehhh... kusicie tym kolorkiem i kusicie! Będę musiała wybrać się do N. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest ten kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polubiłam się z tym kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ten lakier właśnie ze względu na kolor, który mnie zauroczył. Ale nie wiem czy trafiłam na felerny egzemplarz, ale u wszystkich nie smuży, a u mnie strasznie! Ale mu to wybaczam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor, od dawna takiego szukam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie miałam lakierów tej firmy, kuszące:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek! Mam podobny z Inglota!

    OdpowiedzUsuń
  8. Shopping Monster, kusimy, ale na szczęście lakier nie jest drogi:)

    unappreciated, hmmm, może spróbuj nakładać grubsze warstwy? ja pierwszą nakładam możliwie cienką, ale druga jest zazwyczaj już trochę grubsza i wtedy płytka ładnie zostaje pokryta

    Kamyczek, w moim przypadku to też pierwszy lakier z tej firmy i mam ochotę na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny:) Chociaż nie skuszę się na zakup, bo mam 'Drwiny z cytryny' CA, który jest podobny:)

    W ogóle ta kolekcja MS bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest cudny!
    Pare lat wstecz dostałam od brata (miał może z 9 lat) zółty lakier do paznokci pod choinkę. Niestety jego odcień pozwolił mi tylko na parę maźnięć, żeby mu nie było przykro że go nie noszę =p Jak na 9 latka, który sam kupywał prezenty, wyszło mu i tak całkiem nieźle =)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor,ostatnio mnie bierze na takie pastele i nudziaki:) i dwie warstwy pokrywają tak ładnie,to super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten lakier jest przepiękny ;]
    pozdrawiam
    eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  13. pasuje Ci :) mam podobny al u mnie wyglada tragicznie ;[

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek ciekawy, całkiem inny niż żywe żółte panujące w lato;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi sie u Ciebie ten kolor na paznokciach.Osobiscie nie przepadam za takami odcieniami u siebie jednak u innych wzbudza obiekt pozadania:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Optymistycznie waniliowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej..jak pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no ciekawy ten kolor :) inny.. ale ładny

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się nie podoba. Nie elegancko i jakoś dziwnie. Jak dla mnie strasznie sztucznie to wygląda jak doklejone naklejki albo umoczenie palców w farbie. Ale kto co lubi.

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolor muszę sobie taki zakupić ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Magdalena, domyślam się, że ten odcień nie podbije serca każdego, ale czy paznokcie zawsze muszą być eleganckie? czasami można sobie pozwolić na mały "funk" ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjny kolor. nie próbowałam jeszcze lakierów z tej serii, ale widzę, że jest na co polować :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uważam, że nawet w "funk" może być zawarta elegancja:) Mi się akurat nie podoba bo wygląda jak dla mnie strasznie tandetnie. Ale to moje zdanie. A co kto nosi sobie na swoich łapkach to jego sprawa. Wolność przede wszystkim!:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...